onsdag 21 mars 2012

Vårdcentralen here i come...

Hejsan
Jag ska till vårdcentralen snart...
Jag har varit snuvig väldigt länge så det kan vara värt att kolla upp.
Men ändå är jag glad för... Det snöade för några dagar sen jättemycket men nu har allting smällt och det är jättevarmt och skönt ute ;) 
Jag ska verkligen försöka göra kategorier någon dag men jag försöker fortfarande lista ut hur man gör på min blogg?! Om någon vet så kommentera er än gärna och berätta hur!
Och idag fyller ,om Mormor år asså på riktigt nu (vi firade henne i helgen ju!) så Grattis Mormor jag älskar dig mer än du kan ana!
Vi hörs väll senare om jag överlver vårdcentralen... (BLÄÄÄ!!!) :(
PS:igår fick vi tjejer också reda på att vi snart ska ta Livmoderhalscancer spruta!!!!!!!!!!
//Strössel   ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar